Spring naar content

Bestuur

Het werk dat wij doen, doen we in opdracht van gemeenten en provincie. ODRA heeft elf opdrachtgevers: de 10 gemeenten in de regio Arnhem en de provincie Gelderland. Wij zijn een uitvoeringsdienst, een gemeenschappelijke regeling. Er is een dagelijks en een algemeen bestuur. Zij vormen het bestuur van de gemeenschappelijke regeling.

Leden algemeen bestuur

Het Algemeen Bestuur van Omgevingsdienst Regio Arnhem bestaat uit vertegenwoordigers van de elf partners.

Gemeente ArnhemCathelijne Bouwkamp (tevens lid Dagelijks Bestuur)
Gemeente Doesburg  Peter Bollen
Gemeente DuivenTon Spaargaren (tevens lid Dagelijks Bestuur)
Gemeente LingewaardTheo Janssen (tevens lid Dagelijks Bestuur)
Gemeente OverbetuweDimitri Horsthuis – Tangelder
Gemeente RenkumJoa Maouche (voorzitter Dagelijks en Algemeen Bestuur)
Gemeente RhedenDorus Klomberg
Gemeente RozendaalSimon Warmerdam
Gemeente Westervoort Hans Breunissen
Gemeente ZevenaarCarla Koers
Provincie GelderlandPeter Kerris (tevens lid Dagelijks Bestuur)

Vergaderingen en vergaderstukken

De vergaderingen van het Algemeen Bestuur ODRA zijn openbaar, iedereen kan ze bijwonen. Wilt u een vergadering bijwonen? Meld u dan aan door een mail te sturen naar agnes.bordewijk@odra.nl. De data van de vergaderingen in 2021:

  • 15 april 2021 – 09.30 uur tot 11.00 uur
  • 8 juli 2021 – 09.30 uur tot 11.00 uur
  • 21 oktober 2021 – 09.30 uur tot 11.00 uur
  • 9 december 2021 – 09.30 uur tot 11.00 uur

De vergaderstukken vindt u hieronder: