Bestuur

Het werk dat wij doen, doen we in opdracht van gemeenten en provincie. ODRA heeft elf opdrachtgevers: de 10 gemeenten in de regio Arnhem en de provincie Gelderland. Wij zijn een uitvoeringsdienst, een gemeenschappelijke regeling. Er is een dagelijks en een algemeen bestuur. Zij vormen het bestuur van de gemeenschappelijke regeling.

Leden algemeen bestuur

Het Algemeen Bestuur van Omgevingsdienst Regio Arnhem bestaat uit vertegenwoordigers van de elf partners.

GemeenteNaam vertegenwoordiger
Gemeente ArnhemMarco van der Wel (bestuurslid Dagelijks en Algemeen Bestuur)
Gemeente Doesburg  Birgit van Veldhuizen (bestuurslid Algemeen Bestuur)
Gemeente DuivenDominique van Dam (bestuurslid Algemeen Bestuur)
Gemeente LingewaardMaarten van den Bos (bestuurslid Algemeen Bestuur)
Gemeente OverbetuweRik van den Dam (bestuurslid Dagelijks en Algemeen Bestuur)
Gemeente RenkumJoa Maouche (voorzitter Dagelijks en Algemeen Bestuur)
Gemeente RhedenPaul Hofman (bestuurslid Algemeen Bestuur)
Gemeente RozendaalSimon Warmerdam (bestuurslid Algemeen Bestuur)
Gemeente Westervoort Hans Sluiter (bestuurslid Dagelijks en Algemeen Bestuur)
Gemeente ZevenaarAad van Orden (bestuurslid Algemeen Bestuur)
Provincie GelderlandPeter Kerris (vicevoorzitter Dagelijks en Algemeen Bestuur)

Vergaderingen en vergaderstukken

De vergaderingen van het Algemeen Bestuur ODRA zijn openbaar, iedereen kan ze bijwonen. Wilt u een vergadering bijwonen? Meld u dan aan door een mail te sturen naar agnes.bordewijk@odra.nl. De data van de vergaderingen in 2022:

  • 25 februari 2022 – 09.30 uur tot 11.00 uur
  • 14 april 2022 – 09.30 uur tot 11.00 uur
  • 14 juli 2022 – 09.30 uur tot 11.00 uur

De vergaderstukken vindt u hieronder:

Jaarverslag en begroting

Documenten uit voorgaande jaren: